Selasa, 17 Mei 2011

Restoren Sari Ratu Kota Damansara

kali ini saya nak bawa peminat-peminat blog semua utk menjelajah satu tempat makan yg menarik. iaitu restoren Sari Ratu yg berkonsepkan masakan Padang, Indonesia. sesapa yg ingin merasai keenakan masakan Indonesia bolehlah mencuba makanan di restoren ini. Keluarga saya sangat suka makan di sini, terutama anak2, krn ruang makan yg luas serta sejuk......

pelbagai pilihan makanan ada di sini, antara yang saya paling suka ialah Ikan Nila Goreng ( kita panggil ikan talapia )...sedap bila inya digoreng garing dan dicicah dgn sambal kicap manis....




selain itu terdapat Gulai Ayam versi Indonesia, Gulai Tunjang, macam-macam lagi......
antara pilihan air yg paling digemari keluarga saya ialah Es Teler......


jom, jalan-jalan cari makan kat restoren sari ratu. terdapat byk cwangan restoren ini. dan yg terdekat dgn area rumah saya ialah di padang kota, kota damansara............

1 ulasan: